^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Fullspäckad helg!!

Av crazypinkgirl - 17 februari 2013 21:06


Oj oj oj oj säger jag bara :)

I fredags hämta jag barnen på dagis, hem och invänta svärfar som kom hit och bjöd på pizza! Trevligt!

Sen kom mannen hem och då satt vi och snacka och mös i soffan :)

Lördagen städade svärfar och mannen svärfars bil eftersom hans bil ska lämnas tillbaka och en ny bil är på intågande. Spännande med ett nytt bilmärke hehe..

Svärfar körde hem och vi började förbereda oss för vårt 10 års jubileum :))

Barnen fick vara hos sin barnvakt mesans mamma & pappa skulle ut och äta och kolla på Bio!

Dom ääälskar att vara hos deras farmor, dom busar, lagar mat, badar och myser :)) tycker det är bra att dom redan nu har så bra kontakt med sin farmor / farfar/mormor och morfar! Det hade inte jag när jag var liten, men som jag önskar jag hade.

Istället blev man blyg och drog sig undan så fort dom skulle komma hem på middagar. Så vill jag inte att mina barn ska känna. Istället så springer dom upp i famnen på dom och är super glada!!

Härligt!

Men det är säkert en jätte känslig fråga detta med barnvakter och liknande. Men alla tycker olika och gör som man vill. Bara det är okej för barnen, eller?

Men däremot så hade jag önskat att jag hade haft ett jobb mån- fre, 8.00-16.00 Och mannen inte jobbat natt som han måste ibland.

Men man kan inte få allt här i livet.
Det fick man lära sig tidigt!

Jaha, nog om det!

Restaurangen va helt fantastisk, tack kära kollega som tipsa mig :)
Vi fick kanon platser, in till fönstret.. Lite avlägset, precis min önskning när jag bokade vårt bord :)

Vi satt länge och prata, skratta och mös! Skönt att kunna göra det även efter 10 år... Annars är det lätt att det blir stelt och tyst, men icke :))

Efter kaffet och efterrätten blev det en promenix genom stan för att sen gå till royal och köpa poppisar å läsk till filmen :)

Jag va ute i god tid så platserna kunde man heller inte klaga på och inte ens en granne hade vi bredvid oss vilket va skönt!

Bion va slut 23.50 så då började resan hem! Trodde jag skulle va jätte trött men naj naj, det sjöngs hela vägen från Malmö :)

Idag däremot har jag varit trött, så jag ska snart krypa till sängs...



Älskar Er min fina familj, utan Er är jag ingenting!! <3

Hajs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av crazypinkgirl - 18 september 2013 23:13

Känner inte alls för att vara här, varför sprida ut vad man gör osv osv till så många onda människor??!! Nej tack! ...

Av crazypinkgirl - 10 juli 2013 11:36

Hur länge ska det göra ont?

Av crazypinkgirl - 25 juni 2013 13:38


Spännande att buzza alla sorters vanich :)) #buzzadoor#

Av crazypinkgirl - 23 juni 2013 00:24

Såååå himla fin lördag,.. Efter rundan till Lund för lite shopping så satte vi oss och åt en mycket god Laxplanka. När vi kom hem gick vi till lekplatsen där vi busa av oss :) och vilket PERFEKT väder!! Nu kommer vi sova gott :) ...

Av crazypinkgirl - 20 juni 2013 22:55


Idag är en mycket speciell dag, för att för två år sedan sa jag och mitt finaste hjärta JA till varandra! Kommer ihåg dagen som att det va igår... Underbar dag!!! Älskar dig så oerhört mycket!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards