^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av crazypinkgirl - 14 februari 2013 19:12

Blev det en super mysig dag, har ätit hasselbackspotatis, sallad, 2 såser, fräst svamp, paprika och lök, och helstekt fläskfilé :)))) muuuums!!!

Snart blir det efterrätt och för finns bl.a Jordgubbar med i bilden :))



Och ja, vi har firat så det sjunger om det!

Tråkigt att ni som inte firar alla hjärtans dag inte kan visa respekt mot dom som faktiskt firar denna dagen.

Dom som Hyllar sina finaste lite extra idag än en vanlig dag.....


Inte konstigt man vill det... Det är dom väl värda? Eller ??


Jag bläddrar bara förbi Er som måste berätta att ni skiter i denna dagen... Tycker inte att man behöver förstöra för dom som firar.


MEEEEEN, idag firar vi ju även 10 år ihopa, så det får vi väl fira utan att få dåligt samvete väl??!!!?


Loosers!!

Av crazypinkgirl - 14 februari 2013 07:13

Sååå jäkla mycket.. Den finaste av dom alla!!Det är som sagt Alla hjärtans dag idag, men här firas det även6 årig förlovning, och 10 år tillsammans!! Och jag är så glad att jag är ledig :))Här ska städas, förberedas, dukas, iväg till byn,Duschas, m.m.m Så då behöver man ställa klockan på 07.00 på sin lediga dag!Sooo, off I goo!!Honey, japp, som jag alltid kallar dig...hehe Tack för att du finns här för oss och alltid är en riktig kämpe!!Tack för att du är Du, utan dej hade jag inte klarat mig!!Tack för att du står ut med mig och mina humörsvängningar ibland höhö ;P Jag har den finaste och snällaste lilla familj man kan ha!!<3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards