^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av crazypinkgirl - 23 februari 2013 17:44


När man vaknar på morgonen med en känsla i kroppen att man VERKLIGEN inte har någon som helst energi till att gå upp.

Så va det typ i morse, kom i säng sent och jobbet vänta på mig.

Men när jag väl kom till jobbet så ändrades allt!

Och dagen har gått såå fort!! Skönt!!

Nu e det mat, mums!!

Adiiooos

Av crazypinkgirl - 23 februari 2013 12:20



Hur många personer har du inte på din Facebook som DU ENDAST har där för att njuta av allt skit som händer dessa personer??!

Du pratar typ aldrig med människan IRL, men du har växlat några ord med personen när ni stöter på varandra...

Eller så måste du helt enkelt ha odjuret på din vännerlista för att inte få massa frågor när ni väl stöter på varandra eller så är det bara så att du känner människans umgängeskrets så då blir det helt enkelt ett måste för dig att ha människan där.

Vilket naturligtvis är väldigt jobbigt!

Jag hade det så förra veckan, tills jag faktiskt insåg att människan gjorde mer skada än nytta att vara på min sida!

Vilket dilemma va haha

Tror faktiskt väääldigt många har det så...

Adiiooos !!

Ovido - Quiz & Flashcards