^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under augusti 2012

Av crazypinkgirl - 31 augusti 2012 22:07



... Synd att det inte va vi :-P


Hade gått bra med någon annan i min familj också för dom förtjänar det :-)


Men nej, bättre tur nästa gång som det heter :-P

Ikväll har varit riktigt najs... Tack för det goda vinet jag fick av dig Helena :-D

Har även införskaffat oss varsin Peak performans jacka inför vintern! Gött !!

Nu blir det snart film med mannen min och poppisar är klara :-)

Adiioos

Av crazypinkgirl - 30 augusti 2012 09:13




I dont know enymore...


Ska dricka lite kaffe nu iallafall...

Av crazypinkgirl - 29 augusti 2012 01:07



... Just nu önskar jag att jag hade haft ett jet plan med en stand by pilot.

Då hade han fått köra mig cirka 4.5 mil.

Jag hade då stått redo och klar vid vår bil när mannen kommit ut från hans tillfälliga sovplats när han jobbar natt.

Klar att följa med honom i lastbilen i 8 timmar!!

För så mycket saknar jag han just nu.:/

Men som vanligt när han jobbar natt får jag tvinga mig själv att somna, blir lite lättare när jag snor hans sida i sängen tihi :-P

Snart får jag väl ta upp hans parfymer också!!


Önskar jag kunnat vara intresserad av dessa kassa serierna som går på nätterna så man kunnat kolla på nått men nä. Bara skit!

Som dessa förbannade Hollywood fruar, skulle kunna slå dom på truten!!

IQ = noll!


Gaah!!



Av crazypinkgirl - 28 augusti 2012 12:28


... Oj oj oj!!!

Det e najs att ha semester, göra precis vad man vill, åka dit man känner eller bara gå hemma i mys kläder och inte göra många knop :-P

Nu är vi påväg hemåt efter varit borta sedan i lördags morse!

Ikväll blir det tända ljus och en eller 2 bra filmer. Eventuellt ett glas rött till det också hehe


I morgon? Hm, får se vilket humör vi vaknar till tihi

Av crazypinkgirl - 26 augusti 2012 10:46


Vilken kväll, riktigt härlig!!

Massa god mat, däribland kräftor :-)

Tack för allt!

Idag är alla trötta och lite sega,inte så konstigt förvisso :-P

Blev som vanligt även bus och fotboll på stora gröningen med mannen,barnen,svärfar och Fredrik!

:-)


Tyvärr går jag idag med ett stöd bandage runt vristen för mannen va snabbare på foten än jag var.

Vilket heller inte är så konstigt :-P

Av crazypinkgirl - 25 augusti 2012 15:13


Oh my Good!!

Stack in till Mc- huset med mannen innan vi hämta barnen. Ååå vad jag vill ha min jacka jag hitta!!

Men det blev en jacka till mannen denna gången, såå himla fin!! <3

Ikväll blir det kräftor,blir nog trevligt förhoppningsvis.

Igår, jaa.... Hahaha

Av crazypinkgirl - 23 augusti 2012 12:13

Jag älskar några, tycker om många.

Ogilla några, och hatar en del.

En människa hatar jag något så fruktansvärt mycket att jag helst bara hade velat sagt upp all bekantskap.

Men tyvärr är jag illa tvungen att snällt tycka om denna människa!!!

Vet att det är mer eller mindre tabu att prata om sånt här,men känner bara att denna ilskan växer för varje dag!!!


För övrigt så är det en fin dag idag, har inte träffat på några idioter än iaf.

Hajs!!!

Av crazypinkgirl - 19 augusti 2012 09:56



Helt plötsligt satt man på bussen på väg till Malmö igår kväll, kl 22.00 lämna mannen av mig och 2 andra för att in till festivalen och utgång sen.. Öl efter öl blev det,Men fy vad jag hade kul igår, och jäklar vad vi röjde :-P


först blev det torget i Malmö där Fiona spela, så himla bra dom är!! Jag & Emilie flippa ut totalt och bara dansa... Älskar trance/house musik!! Så jäkla skön att dansa till :-)


sen blev det Paddys, nån till där efteråt som jag inte kommer ihåg, ...skeppsbron... fyllemat på nått snabbmatshus..Taxi hem till Nathalie... kommer ihåg jag titta på kl vid 03.40 nått och insåg att det va dags att hitta en soffa ;) höhö


Sen kom den andra taxin och hämta mig i morse ;)



Tack för en grym kväll/ natt !!



Tänkte krypa ner i soffan nu och se en film på boxen, men tror jag hinner somna före barnen ..

Ovido - Quiz & Flashcards