^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av crazypinkgirl - 3 februari 2013 18:30



VILKEN HELG!! :))


I fredags ägnade jag hela dagen och kvällen på jobb, men det va lugnt!

Igår va det en härligt lugn Lördag, jag å mannen körde iväg och kolla på hans nya lag han ska spela för i Ystad, kom hem vid 17.30 och käka middag.


Sen rulla det igång, jag va sjuuuukt fest sugen så jag drog ner till Restaurang/puben här i byn med sällskap och OH MY GOOD vad kul vi hade!! Dom har ju en dj där nu så det blev många önskelåtar att dansa till :))

Va hemma runt 02.00 och decka i sängen!

TUUUSEN TACK ÄNNU EN GÅNG!!

Träffa gamla vänner och lärde känna nya :)

Idag, har det varit skönt, inga som helst måsten utan jag laga en god fisksoppa som jag blev grymt mätt på :P mums :)

Strax ska jag sätta mig i soffan med mitt vanilj te, neeej det e ju slut kom jag på nu :(( då får det bli jordgubbs te istället!

Adiiooos

Ovido - Quiz & Flashcards