^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under april 2013

Av crazypinkgirl - 29 april 2013 18:10



Vi lär våra barn saker som vi inte behöver skämmas över sen, vid restaurang besök, hos gäster osv..

Dvs, äta fint, inte spotta, inte smaska, säga tack för maten m.m

Så har vi blivit uppfostrade och komma köra samma bordskick på våra barn.

Så när dottern helt plötsligt går ur reglerna är det inte okej...



Gissar på att det är den berömda trotsåldern som hälsar på ibland..


Nu ska jag slänga mig i soffan :)

Hajs

Av crazypinkgirl - 29 april 2013 11:17


Vad tycker ni om denna klänningen?

Jag och maken ska på firmafest där dresscode är svart och vitt... Om sanningen ska fram är jag sjuuukt kräsen när det gäller just svart och vitt ihop.

Ekon-1 Dress

Från bubbelroom.se

Av crazypinkgirl - 25 april 2013 08:41



Har såå mycket att berätta för Er, men kaffet kallar så ni får vänta.

Men man kan beskriva dagen lätt igår...

Galen Kollega operera min hand efter 2 envisa träflisor flyttat in i den..



Kul-trevligt-galet


Haha

Och idag kunde man inte bli gladare!!

Gått ner väldigt snabbt helt plötsligt

:)

Av crazypinkgirl - 20 april 2013 20:45



Igår, oj oj säger jag bara ;)

Efter middagen va vi alla sugna på fika så vi kastar in oss i bilen och kör ner och väljer kakor vi är sugna på.

Barnen valde muffins (gigantiska !!?!!)

Och jag å mannen va sugna på kanelbullar!

Har fredagsmys och barnen går och lägger sig.

Vid 23.00 hamnar jag på gondolen med några vänner, riktigt trevligt :)

Hemma igen vid 01.30 pga av mitt öga, hade svullnat upp efter att jag fått grus i det på vägen dit.. Cyklar väl för fort ;) hehe

Idag har varit en sån riktigt mys dag..

Utflykt, bakning, goe middag osv...

Underbar dag!!


Nu e jag tröööött haha

Av crazypinkgirl - 19 april 2013 16:42




Me so happy, jag fick jobbet...

Vilket betyder lägre tjänst men får ut mer i lön!!

Känn på den ;P

Av crazypinkgirl - 13 april 2013 15:50




Migrän. Stänga in
sig i ett mörkt rum.går inte. Resten av mitt liv. Oacceptabelt. Vägrar ha det såhär.

Hjälp!!!

Av crazypinkgirl - 12 april 2013 21:53



Kan någon predika för mig?

För då kanske det går in..

Jag har hört att det finns inget som heter " kan inte "

Och vill du det RIKTIGT mycket så kan du!!!

Men jo, jag vill det riktigt mycket ju.. Men kan någon tala om för mig hur jag ska kunna ta första steget?

För det går inte en enda dag utan att jag tänker på att jag vill...






Men jag orkar ju inte!!

Energi tillskott?! Finns det på burk?

Sånt där som med allt annat...


Och insitiv!


Bara klä på sig kläder och snöra på skorna... Och uuuut !!

Som jag gjorde förr...

Men nä...

Jag njuter av livet ett tag till..



Av crazypinkgirl - 12 april 2013 13:30






 KÄRLEK!


Du var där när allt var svart,


Du var där och stöttade mig,


Du var där när jag borde varit död.




Så många timmar,

så många nätter,

du fanns där för mig,

drog upp mig ur det

djupa hål.

Fick tillbaka mitt förtroende

till livet igen,


Tack för att du alltid finns här och styr upp allt ;)






Har aldrig tackat dig tillräckligt,

alla galenskaper vi gjort,

allt vi byggt upp tillsammans,



The smell of your skin
The taste of your kiss..

I wanna spend the rest of my life with you by my side


I love you so damn mutch!!




 










 




 



 


 


 



 




 


 


 


 


 


   


 


 Första fotot på oss

 

Ovido - Quiz & Flashcards