^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under januari 2013

Av crazypinkgirl - 15 januari 2013 10:15



Äntligen är vi lediga när det är fint väder ute, så nu efter frukost ska vi ut och leka i snön :)

Annars när det är fint väder sitter man inne på jobb och önskar att man varit hemma med barnen.

Så idag ska vi ut med pulkan :)

I eftermiddag ska vi iväg och fika med 2 av mina vänner här i byn, alltid lika trevligt :)

Sen ska jag även hinna med att röja upp här, dags att plocka undan typ överallt och dammsuga å torka golven både uppe och här nere.

Så nu är det dags att sätta fart!

<3 familjen <3

Av crazypinkgirl - 13 januari 2013 12:24


Det börjar kännas bättre idag,
Känner mig starkare mentalt och inser att jag inte kan göra mer än vad jag redan gör.

Letar jobb, söker så fort där kommer in något intressant så jag får försöka lugna ner mig och fokusera på mina glädjespridare, min lilla familj!

Men som sagt, det är väldigt lätt att fastna i en oro-bubbla och bli väldigt deprimerad.

Men det får va slut med det nu, för det finns faktiskt en back up säkerhet.

Jag är dock medlem i facket och det tackar jag gudarna för.
Glad att jag betalar in denna summa varje månad eftersom utan det hade det rasat.

Så nu är det bara till att köra på och se det fina jag faktiskt har!

Så e det!

<3 familjen <3


Av crazypinkgirl - 12 januari 2013 09:25


Önskar att det kunnat bli sommar så alla frågor kan få ett svar...

Idag är det riiiiktigt kallt, va inte alls kul att gå i 15 minuter till bussen klockan 6.45 i morse.. I morgon går bussen 06.30 Usch!!



Ikväll händer inte mycket..., inte vad jag vet nu iaf..



" saknar "


Men men... Så e de väl..

Av crazypinkgirl - 11 januari 2013 14:23




Men inget jag vill prata om.


Så jag tassar ut härifrån igen!


<3 familjen

Av crazypinkgirl - 10 januari 2013 14:28


Jag vaknade halv 9 i morse, men upptäcker att huset är knäpptyst fortfarande så jag vänder på kudden och försöker somna om.

Icke.

30 minuter senare hör jag en tassande liten prinsessa som kommer in till mig och kryper ner under täcket hos mig.

10 min senare hör jag en liten busunge prata med sig själv på sitt rum, Jonathan är vaken han också :)

Vi går ner och jag ordnar frukost och sätter på kaffe när jag ser klockan på ugnen, 10.13 ..,


Aaaaa vad hände lixom?

Vi går i pyjamas och inte gjort vid oss och barnen ska vara hos frisören kl 11.

Hur kunde klockan bli så mycket helt plötsligt?

Jag flög in på toa, med kaffet i handen.. Sen stänga av bumpa, hjälpa Emilia å Jonathan med allt och sen for vi iväg med andan i halsen.

Vi hann, när vi kommer dit säger Mats, klä ni av Er i lugn och ro så ska jag bara dricka upp mitt kaffe och visar barnen leksakslådan.

Jag tänkte direkt att " jaha,och vad e klockan då??"

Tittar på mobilen och ser att den bara är 10.52 Jäääklar vad jag har gått hit fort!!!

Så det va lugnt, men en stor portion huvudvärk fick jag på köpet!

Barnen va super duktiga, satt fint i stolen :) <3 <3


Tvättmaskinen har plingat, så dags att fixa igen.

Adioos!

Av crazypinkgirl - 9 januari 2013 13:41


Sitter nu och väntar på att min Kirupraktiker Henrik ska komma, idag är det ännu dags för rygg och nacke att få sig en rejäl behandling.

Men helt seriöst trodde jag att högkostnads kort även skulle gälla här, men icke.

Har nu betalat 900 kr för 2 (!!!) ynka besök. Men det är det värt, har inget annat val, om detta kan hjälpa mig att bli helt frisk får det va såhär.

Han skulle vilja att jag ska gå här 2-3 ggr i veckan.

Blir nog bra tillslut :)

Av crazypinkgirl - 1 januari 2013 18:20



Av crazypinkgirl - 1 januari 2013 14:50



Som spindeln i nätet kan man säg..

Intressant...



Jag är nu på väg för att jobba extra mellan 16-22... Tar bussen 23.00 från Lund ikväll så är det någon som vill hålla mig sällskap från 22.30 till 23.00 är det bara att slå en pling eller komma dit å snacka :)

Känner redan nu hur kroppen bara vill skrika... Sova några dygn..

Men nä, bara till att köra på och tjäna lite money :)

I morgon drar jag å mina älsklingar till skogen.. Ska ju bli soool :)

// bye bye


En dotter som älskar choklad, syns väl inte haha

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards