^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av crazypinkgirl - 25 februari 2013 18:32




Varför kan man inte klona sig?

Ni alla forskare som kommer på allt möjligt kan väl fixa detta till mig?

För det behövs tydligen eftersom jag är den enda människan på jorden.

Punkt.


Min jobbehelg är snart över och en VÄLFÖRTJÄNT ledighet väntar.

Men sen har man ju hus och barn att sköta om, men det gör jag såå gärna!!

Pluttisar <3

Måste ta tag i våra blommor, dom har växt sjukt mycket och behöver planteras om i större krukor... Intressant va? Haha


Våren, var tar du vääägen???

Vill kunna ha min skinnjacka nu ju.. Slippa tjocka jädrans kläder...

Förresten, har ni förslag på goda tårtor?

Här är en super fin, men den lär jag aldrig kunna göra...



Ovido - Quiz & Flashcards