^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under december 2012

Av crazypinkgirl - 21 december 2012 12:33



* försöka klara av en jobbedag innan man går på några dagars ledighet.

* lugna nerverna inför jul

* Dåligt samvete

* Längtar efter min familj

* hungrig, menmåstesnabbbanta inför jul och nyår

* överdosering av smärtstillande, kanske därför jag har ett hårt tryck i magen på höger sida

// Cissan

Av crazypinkgirl - 7 december 2012 14:34


Är så trött på att må såhär, men bara för att jag skriver av mig blir huvudet ändå inte bättre.

Men är så jäkla trött på att ständigt proppa i mig mediciner... Ständigt försöka vara glad i den mån det går..

Men som sagt, det blir inte bättre för att jag kräker av mig...

Men vill ni veta något positivt??

Tack vare att dom gjorde gastroskopin på mig och hitta felen, har jag bra medicin för min mage!

Och min lilla man, min underbara make... Du din kämpe, som fixar och hjälper till så allt ändå fungerar.. Kör den långa vägen till jobb och sen jobbar i 12 timmar med feber och krasslig... Finner inga ord hur mycket du betyder för mig och barnen!!! Löööve U <3

Och resten av min stora familj, ringer, sms,kör och hämtar mig, lämnar mig... TAAACK !!!!

Älskar Er!!

Av crazypinkgirl - 2 december 2012 18:43



Ja det hände faktiskt inne på sjukhuset innan jag skulle få permission.
Läkaren kom in och förklarade att dom inte klipper bort mitt namn band på min handled eftersom jag inte är utskriven än, och sen ser han mina ringar på vänster fingret och säger att " det va en fin ring " och pekar på min vigselring.

- så du är alltså gift?

- ja, svarar jag.

- det va synd och flinar... Och går ut genom dörren...

HAHAHA knäppis!!!!


Av crazypinkgirl - 2 december 2012 11:17

Och jag som hatar åka karuseller pga av att jag blir så lätt illamående. Men nu behöver jag inte åka några karuseller, det fixar denna ketoganen...


Blää

Och ovan på det får jag stesolid, nån tablett för illa nåendes, vibrafon och omeprazol... Så heja lixom... Inte konstigt jag känner mig yr å ser dubbelt. Tar ju en evighet att bara skriva några ord....






http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Lakemedel-A-O/Ketogan-Novum/

Av crazypinkgirl - 1 december 2012 15:18



Att jag skulle kunna få åka hem idag, men nej nej tydligen...

Dom senaste proverna är inte färdiga än och om du ska åka hem blir det endast en liten permission...

Amen va "&@kr(;;;: dåå!!

Jag vill lägga mig i ett varmt bad, sova i min egen säng...


Hoppas ni har kul där ute, alla som ska festa, sitter på julbord, myser med Er familj...

Här ligger jag i ett mörkt rum och allt är knäpptyst..

Äh skit samma.....

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards