^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under mars 2013

Av crazypinkgirl - 27 mars 2013 22:00


..... Ska det va så jäkla svårt att sova?

Grymt trött men ändå...


Jaja..

Av crazypinkgirl - 26 mars 2013 19:52



Emilia kommer med en häst och lilleman har fått tag i handuken som inte va så lämplig att leka med då den va blöt efter fönsterputsning... Rackarns busungar <3

Men kul har vi :))

När dom inte helt plötsligt kommer in i trotsåldern och vill inget alls.. Då tar man några djupa andetag och sväljer hehe

Natti!

Av crazypinkgirl - 24 mars 2013 09:50



.... Och känner mig ännu sämre.

Som vanligt när jag blir dålig sätter det sig så jag får krupp.. Tycker det är jobbigt att andas och har värsta hes-rösten..

Men det finns dom som har det värre!


Men jag ska iallafall försöka bli frisk så fort som möjligt..

Boooring...

Av crazypinkgirl - 23 mars 2013 16:46


...... Man haft en sådan där vän som alla andra har,

En vän som man kan ringa varje dag och bara prata om allt och inget,

En vän som ringer tillbaka, som bryr sig tillbaka.

En vän som är precis lika galen som sig själv,

En vän som man kan ha tjejmiddagar med,

En vän som inte är ute efter att skada dig, din trygghet eller familj på något sätt,

En vän som alltid finns där!!

Ni som har någon/några sådana ska vara glada, va rädda om dom!


Punkt.


Tänk om man hade kunnat köpa allt man vill, typ bara " klicka" hem fullt med kläder, skor, heminredning osv på olika sajter. Och dom pengar man gör av med hade inte ens märkts för dagen efter hade det kommit in minst lika mycket igen :P

Tänk om hemska sjukdomar inte hade existerat, så man inte hade behövt gå och vara orolig för att något hemskt ska hända.


Men tänk också, om jag inte hade fått den fina gåvan som jag faktiskt har,... Och inte bara en!


Så var glad för det du har och skit i det oväsentliga som du inte har!

???

Av crazypinkgirl - 23 mars 2013 07:51



Man är yr, huvudet gör ont och värre för minsta lilla ljudnivå höjning, musklerna värker, näsan rinner och svider, magen har förvandlats till en stor öm tegelsten.

Ja, jag brukar inte känna mig såhär
" bölig " men idag gör jag. Kroppen har vunnit.

Ont över allt och blää...


Orkar inte ens äta, känner inte för det..

Somna på soffan igår.. Fotbollen hade precis börjat..., så mycket vet jag.

Älskling väcker mig 22.30 Dags att nanna..

Haha...

Men om jag hade sovit i soffan hela natten hade jag haft grymt ont i ryggen!!

Men jag somna om gott i sängen :)

Nä, dags för panodil och nässpray!

Av crazypinkgirl - 22 mars 2013 14:44


Livet är som ett enda stort väntrum, man vet aldrig vad som komma skall.

Positiva eller negativa saker, vem vet?

Just det, ingen!

Hade ju nästan varit enklare att veta i förväg, så man lixom hinner förbereda sig..., att samla energi till saken.

För DU vet aaaldrig vad som händer när du vaknar, inte heller om en månad eller om 5 år.

Du lever bara för dagen och har inte en minsta aning om du kommer vara glad eller ledsen dagen efter.

Hade kunnat skriva en hel bok, men vad hjälper det?

Just det, inte ett dugg.

Därför fortsätter jag leva med min familj i ovissheten.



Av crazypinkgirl - 17 mars 2013 19:10



Jag hör alla prata om träna hit och träna dit, men om man redan nått sitt mål då? Jag kan inte gå ner mer i vikt, då kommer jag se ut som ett benrangel... Och det vill jag absolut inte göra. Inte det minsta attraktivt överhuvudtaget.

Så om man gått ner från 78 kg till 55 kg, vad ska man sen göra?

Och min livsstil gör att jag inte går upp i vikt, mer än om jag vrålkränger massa skit.

Och träna styrka, jo visst kan jag göra det, men när? Och behöver jag det?

Ja det behöver jag,för att bli starkare i kroppen.

Men ja... Varför stressa med det?

Just nu har jag viktigare saker att hålla fokus på..

Godnatt!

Av crazypinkgirl - 17 mars 2013 09:11



Så kul!

Hade kunnat dansa några timmar till... Men fötterna hade nog inte gillat det för dom värker efter 4..haha


Men men..


Det är det värt!

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards