^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under november 2012

Av crazypinkgirl - 29 november 2012 08:38




Tjatande på den där Cicci om ont där och ont där....

Mm, men när man ligger i denna förbannade hårda sjukhussängen så är inget kul längre... Saknar min familj så jädrans mycket.

Och snart bankar jag in huvudet i väggen så blir det kanske bra igen...


Ja, sovit dåligt och därav mitt dåliga humör..! Blä...

Av crazypinkgirl - 28 november 2012 19:21



Undersökning efter undersökning...

Är trött på att ha ont, att inte vara glad och pigg...


Saknar min familj, ska pussa massor på dom sen!!!

Och tydligen så har man visst feber nu oxå... Då har vi svaret på varför jag frös som in i..

Nu vill ja ha svar på det andra oxå!!




Av crazypinkgirl - 27 november 2012 11:17


Dessa jävla tabletter kan ta sitt pick och pack och dra...långt åt...


Känns som huvudet sprängs vilken sekund som helst!!!!

Pallar inte mer, detta är fruktansvärt tärande att ha detta slitet varje dag...

Av crazypinkgirl - 26 november 2012 23:25

Mitt i alla smärtor håller jag på att lära mig min fina IPhone 5...

Men nu orkar jag inte anstränga mig mer så nu ska jag försöka sova eftersom tabletterna snart börjar hjälpa..

I morgon ska barnen fotas på dagis, spännande :)

Går ju inte upp på morgonen med dom andra längre... Mannen sköter allt det där med frukost,dagislämning osv...

Men känns väldigt tomt!

tycker huvudvärken blir värre & värre nu...

Aja blir inte bättre för att man tragglar allt hela tiden...

Älskar Er min fina familj!! <3

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards