^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under oktober 2012

Av crazypinkgirl - 30 oktober 2012 15:40





Glashjärta


Denna vill ja ju haaaa i födelsedagspresent =) 


cool lampa!!!




För övrigt så rullar väl livet på som hos alla andra, många dagar bra, några mindre bra.


några riktigt usla också när ingenting stämmer och man inte har kraften som krävs i kroppen.



Helgen bestod av 8 av 10 höjdpunkter, va bara 2 saker jag önskar hade varit annorlunda så hade helgen blivit en av dom bästa på mycket länge, Men man kan ju inte få allt här i livet. Det har man ju vetat sedan man var liten men ändå lär man sig aldrig.


Fredagen får 9 av 10 poäng. Först va det jobb till 12 bara och sen ett slappe möte till 15. Hem och sätta på musik i hela huset, duscha, korka upp vinet och klä upp sig.


Kan ju säg så mycket att det blev väldigt populärt när mannen kom hem.


Vi gick ut och åt och fortsatte dricka och ha skoj =)



Lördagen va vi bortbjudna på middag, blev kanon eftersom jag inte va så pigg i huvudet...höhö



Söndagen spenderades ute hos barnens moffar.. trevligt!


Nu sitter man här med en stekhet liten son som pekar på magen, rynkar pannan och gör nått ljud.

Förstår att han har ont då blöjor byts konstant idag. Och byxor... All over the place om jag säger så...


Tycker han är dålig i magen jätte ofta, tid att kolla upp någon matallergi kanske?


Men då hade han ju inte haft feber...



Aja, nu skriker min mage efter nått käk iaf.


Hajs 

Av crazypinkgirl - 23 oktober 2012 10:00


Detta känns så jäkla bra,

Skulle kunna skriva en hel del och ni hade suttit som fågelholkar hela bunten, men detta stannar i mitt hjärta!

Detta är just vad det handlar om,äkta kärlek!

Min fina familj, fy fan vad jag älskar er!!!

<3

Av crazypinkgirl - 15 oktober 2012 13:23

Där stod jag och gapa och såg säkert ut som värsta fågelholken Hahahaha...

Ja,igår kväll alltså... Massa kärlek till dig!!

Idag är det grått och mulet, men det får man försöka släppa och tänka på annat kul!

<3 familjen!

Av crazypinkgirl - 9 oktober 2012 07:27



.... Nu är jag väl förtjänt av att ta helg!

Fast synd det inte varar några år, iaf tills min ständiga huvudvärk och Trötthet har försvunnit helt!


Jobbigt att vara vaken,önskar klockan kan bli kväll så man får gå och lägga sig. Varje dag.



Idag ska jag och barnen mysa massor,

Visa och berätta för dom hur mycket jag älskar dom!!

Hann inte mer än lägga mig i sängen igår så saknade jag dom, fast att dom ligger i varsitt rum sidan om...

<3

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards