^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av crazypinkgirl - 12 februari 2013 20:56



Som ni alla vet så är det den 14 februari om 2 dagar, vilket innebär Alla hjärtans dag.

Men för mig & mannen händer även något annat, det är då även 10 år (!!!!) sedan vi blev tillsammans!! <3

Men också 6 år sedan vi förlovade oss :)

Så detta kommer att firas med buller å bong :)

Det kommer bli en rejäl middag här hemma på Torsdag, men också Bio och äta på restaurang på Lördag när vi båda är lediga dagen efter :)

Det är även beställt en resa för oss två i Maj, som kommer bli såå najs :))

Så jodå, det händer grejer här hehe

Nu är bara frågan, ska man boka i Malmö eller i Lund på Lördag? Vi vet vilken film, men jag fick välja vilken stad.. Jag föredrar Malmö, tycker det är en mycket mysigare stad... Men jag vet inte.. Beslutsångest hehe !!

I lööve U soo mutch honey!!

Har många gånger tänkt på så nära det var att det aldrig blev du & jag, men som tur fick jag upp ögonen,lämna det jag hade bakom mig och såg lyckan i framtiden!!

Vi har 2 fina barn som är världens bästa, så glad att barnmorskan reagera så snabbt när vår lille son höll på att dö i magen på mig!! Vill inte ens tänka på vad mer som kunnat hända..


Och sommaren 2011 blev vi man & hustru... Heeelt underbart!!


Så alltså, jag har det jag alltid drömt om :))

Göran fixade även igår så att han är hemma lite mer, hoppat av vissa träningar han har i veckorna för att han vill vara hemma oftare hos oss, jag protesterar lika med noll :) mee like!!

Fy Fabian vad jag är mätt, orkar inte ens dricka upp mitt kaffe...

Nä, nu får jag komma fram till ett beslut angående mat & bio...

Tror det blir.....


Får ni veta i nästa inlägg :P


Älskar Er min underbara familj



Ovido - Quiz & Flashcards