^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under januari 2010

Av crazypinkgirl - 28 januari 2010 15:02

 Som ni märker hinner jag inte va här inne så ofta längre..mycket som händer all the time..

 

För tillfället kryper Emilia runt i hela lgh,så just nu får man tänka på var man lägger saker osv..

 

Och jag väntar på Operation tyvärr..Fick en chock när jag kommer ner till Mvc..allt är inte som det ska tydligen =(

 

Och pga detta så blir det att tänka på vad man gör..Jag va super sugen på att åka hem till Pappa och rida Lillie,så vem kör mig till pappa i Söndags kväll? jo världens snällaste sambo såklart =)

 

Han va ledig i Måndags,så han tog hand om Emilia hela tiden,så jag kunde bara koncentrera mig på hästarna..För sen när jag hade ridit klart Lillie,så åkte jag med syrrans kompis Cissi till hennes häst Sierra, och OMG säger jag bara...

 

Hon kan gå långt med rätt ryttare helt klart! Lite väl stark efter hinder,men det ska nog gå bra.

 

Fick ett erbjudande om jag ville börja tävla henne och vem kan säga nej tack till ett sånt erbjudnande??

 

Inte jag iaf !

 

Lite skillnad på Lillie som dom flesta ggr vägrar framför hindret,så man vet aldrig om man klarar sitta kvar eller ej..

 

men det behöver man aldrig fundera på när man siter på sierra..

 

Är dessutom till salu,men jag har inga 35.000 kr..

men Sierra ska snart flytta till vårt stall,så då får jag rida henne så mycket jag vill hehe

 

Aja,nu ska jag fortsätta städa undan här hemma så mycket jag kan..magvärken blir bara värre & värre..men envis som man är så ska det gå =)

 

Ha det så najs,du som förtjänar det..

 

Btw, är så glad för din skull syrran =)

Älskar dig!!

 

      

 

 

 

Många minnen det där...

 

 

<3 Familjen

 

 

// Cissssssssan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards