^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under april 2010

Av crazypinkgirl - 17 april 2010 12:29



Lilla gumman, jag kan inte förstå

 

jag kan inte tänka

 

jag kan inte se

 

jag vill inte förstå att du faktiskt är en stor sessa nu...

 

Vår lilla Emilia <3

 

Först den 11/4 så släpper hon händerna på hennes mormor och tar ett steg mot henne..sen gör hon samma sak en gång till 13/4 fast mot hennes pappa!! Whaaat?!!

Sen igår 16/4 står upp i sängen och säger Maaamma högt och tydligt, jag & göran vänder oss om och tittar på varandra och ser ut som 2 fågelholkar..

 

Va? va sa du gumman?

 

Men sååå härligt det är!

 

För övrigt,så hade vi en av dom bästa fredagarna någonsin igår,...kan inte ens beskriva allt som hände!! Sjuukt hihihihi =)


H Å L L     T U M M A R N A   NU     ! ! ! ! !

 

 

Kan bara hoppas och drömma, att det ska slå in... att det ska gå vår väg nu!!

 

Det är vår tur nu att flytta, vår tur nu att våra drömmar ska slå in..

 

Tänk den dagen, då vi verkligen kan sätta oss ner och leta hus seriöst, prata om önskemålen,..våra krav..osv...

 

Det kan komma nu väldigt snart!!

 

 

 

Nu ska jag fortsätta med sorteringen här hemma..behövs ju endå förr eller senare ;) tihi

 

 

Weeeeeeeeeeiiiii

 

Till vårt hjärta:

 

                  

 

 

 

Till hemmet:

    

 

 

Kommer bli skiiiiit snyggt =)

 

 

 

 

 

 

 

<3 Familjen

 

 

// Cissssssssan

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards