^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under augusti 2012

Av crazypinkgirl - 16 augusti 2012 17:20



Detta var precis vad jag behövde, ladda ner kroppen, hämta ny frisk energi och bara släppa allt.


Detta kommer jag aldrig glömma,helt underbart!!


Märks att kroppen gått ner i varv nu, för nu är känner man hur kroppen slappnar av.


Igår sov jag i 3 ½ timme under eftermiddagen, sååå skönt!!


När vi kom dit först så kändes det fel, var e min disk? Var ska jag tvätta?


Kan jag bara sitta här i soffan och läsa tidningen?


Tog ett tag innan jag förstod att jag inte behövde göra ett enda dugg.



Men det har funnits en saknad,...en längtan...


Min man!!


Så om timme får jag äntligen träffa honom, ska hoppa upp i hans famn och pussa massor på honom!!


Undra om jag eller barnen hinner först hihi




Väl solbränd kan man säga nu hahaha... 


Snart blir det grillat,med massa goda tillbehör =)


Ska även ha Emilias kompis med pappa här på middag ikväll...dom har så himla kul ihopa =) Skiljer bara 6 månader på dom också =)



Nä, nu ska jag slänga mig på gräsmattan en stund!


Hajs

Av crazypinkgirl - 15 augusti 2012 08:48


... I min smak.

Som om min önskning gick i uppfyllelse!!

Vaknar upp,solen skiner utanför fönstret och dörren står på glänt.

Så himla mysigt!

Ska ta lite kaffe och gå ut och sätta mig vid " lilla parken " :-)

Sen kör vi till stranden, badar, solar och har med oss lite lunch!!

Och det viktigaste, körsbären har väntat på mig hehe :-P

Mums!!!

Av crazypinkgirl - 14 augusti 2012 18:16



" Im on The edge of glory Whit you "


Detta är bara så jävla underbart!!

Av crazypinkgirl - 14 augusti 2012 07:55

Nu ska vi njuta, kommer bli sjukt skönt!!!!!!!!

Sola, dricka kaffe, några glas vin, sola lite till, å just de, får inte glömma packa ner min bikini!!!

Hälsa lite glatt på killarna som va här precis, jag ut i morgon rock... Jaja, haha :-P


ska nog sätta igång Tv här uppe lite tyst och se nyhetsmorgon :-)

Sen ner och packa,dricka kaffe, ge barnen frukost.

Sen Goodbye !!

Av crazypinkgirl - 13 augusti 2012 10:42



.... till massa skojigheter =)


Har inte tid med er nu,


hajs ;P



         

Av crazypinkgirl - 12 augusti 2012 05:46



... Pigg!!


Men nu får man kasta i sig lite kaffe :-)


Hajs

Av crazypinkgirl - 10 augusti 2012 07:04



... Ensamt!


Tydligen inte nog med min ledgångsreumatism mag mag problemen.

Nu har man bannemej lyckats dra på sig en benhinneinflammation också.

Så hårt har jag väl inte tränat?

Mina skor är ju bara använda en 1/2 halv säsong.

Det ska väl ett par så pass dyra skor klara? Köper dyrare skor än vad jag köper kläder ju haha


Idag är ingen vanlig dag, idag är äntligen den dagen kommen som jag längtade hårt efter i Juli.

Chefen ringde och fråga mig om jag verkligen pallade jobba så mycket, blev det inte lite väl många dagar??

Men nej, det fixa jag.

Jobbigt?? Ja !

Men detta är min belöning,3 veckors semester :-D :-D

Ska bli grymt skönt!!!!!!!


Och redan ikväll händer massa kul :-)

Hajs!

Av crazypinkgirl - 9 augusti 2012 07:02



Att jag är sjukt nervös och en krydda rädd också för just denna dagen.

Känns mer och mer som att jag borde tagit semester,men samtidigt känner jag mig stolt att jag inte har flytt undan rädslan.

Jag är på väg rakt mot den och det är mest ovissheten som skrämmer mig.

Men jag ska klara detta, kommer bli tufft och det kommer krävas MYCKET tålamod .


Ja, några djupa andetag då och då....


Men ja, skit i det nu.


Blir hämtad på jobb idag, det är najs iaf <3

Ovido - Quiz & Flashcards