^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av crazypinkgirl - 1 augusti 2012 07:00



... Pratade med min reumatolog igår,han förklarade att reumatismen brukar bli värre efter graviditeter. Speciellt efter två.

Man bär,lyfter osv mycket mer och det fixar inte lederna.

Idag känns det mest i mina fingrar,en smärta man bara önskar kunnat gå bort. Antingen i dag eller om två veckor.

Men tyvärr så gör det inte det, detta kommer jag få leva med resten av mitt liv. Det sa dom redan till mig 2008 när dom konstaterade min reumatism.

Bara till att acceptera.

Men det kommer jag aldrig att göra, kommer fortsätta röra mig så mycket det går iaf.

Vissa dagar känns det mer,andra mindre.

Satt och grät på jobb igår, ja helt sjukt.

Läste i Ystad allehanda om en liten 2 årig kille som hade leukumi. Ett litet barn. Som snart ska dö. Ifrån sina föräldrar och Från Sin storebror. Och alla andra nära och kära.

Mår dåligt bara jag tänker på det.

Tänk om....


Nej. Inte tänka så!!!

Så man ska tänka en extra gång innan du blir arg, har ont eller liknande.


Jag ska vara glad att jag har det jag har. En frisk liten familj!!

Och det är jag också, aldrig några problem med den biten!

Nu jobbar jag min 5 te dag idag, och en i morgon. Sen Ledig fredag :-D



Ovido - Quiz & Flashcards