^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av crazypinkgirl - 7 augusti 2012 13:40



... Det likna något :-P

Nu kan du få va min vän igen vågen om du fortsätter gå åt rätt håll.

Nere på 56 igen så nu kämpar vi vidare...

Men guuud vad det hade varit gott med en bit rulltårta!!!

Eller en cafée latte... Mmm

Av crazypinkgirl - 7 augusti 2012 07:08



.... Är det skönt och behövligt att bara sitta här.

Ska gå ner där ikväll också...

Emilia älskar att sitta där, hon har stenkoll på vilka som är flickor och vilka som är pojkarna.


Pojkar har fler färger, bland annat grön uppe på huvudet.

Mina allt <3


Efter jobb och dagis idag ska vi gå till biblioteket och hyra film.
Ja en barnfilm.

I morgon är vi ju lediga igen så då kan katterna dansa på bordet höhö :-P

När jag lagt Jonathan är det mamma-dotter mys i soffan!!

Med poppisar :-)


Jonathan är just nu i en fas där bara han ska bestämma, röra allt som står i hans höjd och om man inte når det fixar man det genom en pall eller stol.

Igår kväll fick dom busa av sig, mitt tålamod fick kämpa där ett bra tag...

Men det blir många skratt också, som inne på toa.

Skulle hjälpa Emilia att hoppa ner från toalettstolen och helt plötsligt står Lilleman med toa hållaren, ni vet den som står på golvet med toa rullar.

Han har tagit en toa rulle och har det som bandy boll. Själva hållaren har han som bandy klubba...

Jag garva så jag höll på att kissa på mig hahaha <3

Världens bästa <3

Ovido - Quiz & Flashcards