^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av crazypinkgirl - 4 augusti 2012 15:33



... Första dagen på jobb som jag inte har ont någonstans!!

Det känns sjukt bra!!

Fick även ut en mag medicin igår, oh my Good,världens bästa!!

Jag varken känner eller ser ut som gravid längre, helt plötsligt är magen platt :-D :-D

Nu ska det bara byggas mer muskler och jag får ju en PT den 13 augusti :-D

Hon ska hjälpa mig att träna rätt, viktigt är att träna på ett korrekt sätt när man har Reumatism. Annars lär jag få mer ont i stället för att bli starkare.


Känns spännande :-)

Idag känns det extra kämpigt att behöva vara inomhus.
Mannen är och hjälper svärfar på hans gård, ett av mina favoritplatser.... Men men...


Nu slutar jag om 25 min, hajs



Ovido - Quiz & Flashcards