^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av crazypinkgirl - 2 augusti 2012 09:50



... Betala.

För att jag inte lyssna på kroppen.

Men jag vägrar begränsa mig bara för att fingrar,knän och fötter är ur funktion.

Men jag får det i bakhuvudet dagen efter, vilket gör mig fruktansvärt arg på kroppen.

Mannen & dottern va ute och lekte med Emilias kompis igår kväll,jag kände för att stanna hemma med en styck mycket trött son. Blev mys i soffan och sen bums i säng kl 19.30 för hans del.

Tyckte det var min tur att städa så det blev dammsugning,torka golven, skura toaletterna, sätta in i diskmaskinen och fixa tvätten.. Har äntligen hittat ett bra skur medel som jag är nöjd med!

När busarna kom hem gick jag upp med dottern och mannen fixade sin mat till jobb.

Läste hennes favorit saga och sen pussa jag henne godnatt :-)

När jag kom ner stod det en kopp kaffe med macka och vänta på mig, Du är en pärla <3

Vi kolla OS simningen en stund innan det var dags för att ta kvälls kollen ute i trädgården.

Är så kul att se blommorna bli större och tomaterna bli mer och mer röda!

Idag ska jag ut och träna, blir ikväll efter maten :-)

Have a najs!

Ovido - Quiz & Flashcards