^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av crazypinkgirl - 5 augusti 2012 22:23



... Eller??
Jag trodde verkligen att jag inte skulle behöva hämta ut fler mediciner denna månaden, men jag hade tydligen fel.

Det är inte så bra att ta min reumatism medicin om man har astma. Och jag har haft ansträngnings astma sedan ja va 8 år.

Därför jag knappt fick luft under träningen ikväll, ... Hmm!!

Därav den värdelösa tiden också, men men...


Astma medicin eller ha en annan reumatism medicin.

Det är frågan...


God natt!!

Av crazypinkgirl - 5 augusti 2012 11:46


... Som betyder lite extra, när min semester börjar nästa vecka packar kg in oss på bussen och åker till mitt gården där jag är uppväxt,nämligen hos pappa.


Där ska jag njuta, och vara precis som när jag var liten.


Springa barfota, sola i min fina bikini och kanske ta en tur på en häst :-P


Men framför allt,må bra i hjärtat av att se mina egna barn få uppleva lugnet och tystheten där.


Ååå vad jag längtar!!!


Och allt ska dokumenteras genom kameran och videokamera :-D


Hoppas passa & Lotta är hemma så man kan fika hehe



4 timmar kvar innan jag slutar :-D



Av crazypinkgirl - 5 augusti 2012 09:18



...helg!!

Jag är på jobb,mannen hjälper svärfar och barnen hos barnvakt.

Jag hade mer än gärna haft med dom på jobb, men tror inte dom hade klarat av att se detta. Och hemma hos Moffar hade ingen kunnat passa dom då det är massa maskiner och plattor överallt.

Men jag hämta dom igår, kom hem, ringde Göran som kom och hämta oss.

Vi blev bjudna på grillat och det säger man inte nej till. :-)

Där ute hitta vi massa folk, trevligt :-D

Blev en mycket mysig kväll, men Moffar hade det inte lätt hehe

Jonathan släppte knappt famnen hos honom, han skulle sitta på hans knä när vi åt, skulle äta från hans tallrik och sprang efter honom hela tiden! <3

Emilia har mest fullt upp med att springa på toa, är så stolt över denna lilla tjej!! Nuuttis <3

Får snart inhandla fler trosor till henne!!

Idag efter jobb rusar jag och hämtar hem barnen,äter nått när Göran kommer hem och sen är det tänkt att jag ska ha långdistanslöpning och styrketräning sen.

Eller så tränar jag medans dom andra äter, har en förmåga att få kramp i magen direkt efter maten.

Snälla snälla klocka, gå nu snabbt idag!!!

I morgon är det trädgårdsmys, och en annan sak ska också göras i morgon. Kommer bli kul!! :-D

Däremot längtar jag inte torsdag, men det är bara till att bita ihop.

Kaffet blir kallt, hajs

Ovido - Quiz & Flashcards