^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under juli 2012

Av crazypinkgirl - 10 juli 2012 16:04



* Ogillar: spindlar


* Hatar: ormar,GRODOR (!!),och massa korkade människor.


* Detta:  visste du inte = Har en gång lyckats uppfylla min störta barndoms dröm.


* Syskon: 5 st, varav 4 helsystrar, 1 halvlillebror.


* Om jag vunnit en helsikes massa pengar?! Inte svårt alls att veta, jag hade gett till dom i min närhet som är förtjänta och behöver dom, flyttat och levt gott med min familj.


* Fler barn? Nej,vi är nöjda!


* Drömvikt: 52 kg


* Kunnat skönhetsoperera mig? Absolut!


* Vill ha just nu: En rosa 13 tums laptop


* Önskar i framtida present: Nya gardiner,gröna stora växter, presentkort på Ikea,presentkort på Spa weekend. En härlig fest med nära vänner!


Nu ska jag strax börja laga middag till man och kids, Hemmagjorda klyftpotatis,kotlett med sås =) För min del blir det sallad på en achette tallrik så man inte tar för mycket!



Hajs

Av crazypinkgirl - 10 juli 2012 12:54

Blir jag automatiskt sjukligt trött! Känns som jag helt plötsligt har varit uppe sedan 03.00 och ögonen vill bara sova.
Men det är nu som jag borde hinna med sjukt mycket.

Men nu sitter jag här i köket med tidningen och posten som jag precis va ute och hämta.

Men jag borde tömma diskmaskinen, vattna blommorna, och fixa till mig själv på jag kan börja se ut som en människa igen. Kylskåpet behöver inte vara rädd för att öppnas för jag är inte sugen eller hungrig på nått :-)

ZzzZzz

Fattar inte hur trött man kan va på en skala lixom???!!??

Av crazypinkgirl - 10 juli 2012 09:25

Fick sova till 08.58 idag!!
Skönt :-)

Vågen visar exakt minus 1 kg sen jag börja igår. Då är det bara till att fortsätta likadant så det visar - 2 kg i morgon.
På söndag hoppas vi på minus 5 :-P

Nästa vecka ska jag vara under mitt delmål.

Annars idag blir det mest mys, busa med barnen och klippa gräsmattan :-)

Men först KAFFE :-)

Av crazypinkgirl - 9 juli 2012 21:42


Inatt kommer denna damen att sova sten tungt, somna inte förrän 00.30 och hade en jäkla massa mardrömmar. Inte så skoj att gå upp sen 05.30..men tänkte att jag kunde sova på bussen. Mm visst. säkert.


I morgon ska vi ta det lugnt... kanske sätta ihop Emilias nya dockhus med alla tillbehör?




Nu är det godnatt iaf.





   



Ovido - Quiz & Flashcards