^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under juli 2012

Av crazypinkgirl - 18 juli 2012 21:08

.... Nja kan bättre om jag bara ger mig ** * på det.

Känns som magen inte tål någon mat längre ändå.


God natt!

Av crazypinkgirl - 18 juli 2012 12:10

... Är inte frånvaro av rädsla.
Mod är att vara i rädsla utan att fly från den.

Har hittat lite balans, men känns fortfarande som ett yrväder.

Hoppas det släpper snart!

Idag är det ärligt talat lite tungt,
Främst i ögonen.

Tog ett knäckebröd till lunch faktiskt, men det är farligt att sitta ner. Känner hur huvudet blir tyngre och tyngre.

Wille kommer snart hit så då får man garva lite.

Skämtar typ hela tiden haha

Annars idag så vill jag bara hem och sova. Men det måste dammsugas, torka golv,damma och allmänt plocka undan. Vill helst inte göra det i morgon då det är bus och mys med barnen :-D

Tänkte vi skulle ha maskerad i morgon hahaha kan vara kul för dottern iaf. Lilleman gör allt syrran gör så han kommer lätt hänga på :-P


Vad ska man klä ut sig till?

Pippi Långstrump kanske?

Ska fota oss och lägga ut bilder sen haha

Just nu saknar jag bussen,så jag kan ta en power Nap B-)

Haha

Av crazypinkgirl - 18 juli 2012 07:08

.... Mmmm!!!

Av crazypinkgirl - 18 juli 2012 07:07

... För den goda energin du gett mig.

Allt känns mycket bättre idag,men fortfarande inte helt okej.

Men jag får väl lära mig att leva med det, vetskapen om att jag inte kan ändra allt jag vill.

Men allt har en mening,bara så ni vet :-P


Idag jobbar jag min sista dag på min långe vecka.
Sen jobbar jag bara fredag också denna veckan sen är jag faktiskt ledig i hela 3 dagar.

Nästa vecka jobbar man 6 dagar i sträck,ledig 1 för att sen jobba 4 till. Men jag jobbar bara 16 dagar till, sen ledig i 4 veckor.

Ska bli grymt skönt!!!

Vi hörs!!

Av crazypinkgirl - 17 juli 2012 13:48

... Kroppen när huvudet har rätt.

Älskar mitt jobb, det är andra jobbet jag känner så.

Men allt har ett slut.


Det kvittar om man vill eller inte.


Jobbigt,...

Tänk att jag visste detta, tanken slog mig för ett år sedan.

Vad är nästa?

Vågar inte tänka.

Av crazypinkgirl - 17 juli 2012 11:14

.... Var tog den glada,possitiva Cissan vägen?

Någon tog henne.

Vet inte när eller Om hon kommer tillbaka.


Men jag ska försöka att inte dela med mig utav min tråkiga energi. Istället ska jag stänga av mig själv.

Off.


Av crazypinkgirl - 16 juli 2012 14:34

... Efter!! Det är vad som gäller nu, att bara stänga av och bara låta tiden gå.

För nu är det bara väntan som gäller,kommer vara jobbigt en tid men får hålla ut.

Hade kunnat sitta upp och sova just nu,skönt att man får åka bil hem idag!! <3

Var är mitt kaffe?

Av crazypinkgirl - 15 juli 2012 16:23

... att ta itu med 2 saker.



Ovido - Quiz & Flashcards