^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg under juli 2012

Av crazypinkgirl - 25 juli 2012 16:03

... Svarade personen mig när jag ringde.

In love, oh yes :-D

Tur att mannen sa det, för jag hade helt glömt bort det. HAHAHAHA :-P

Nu svävar jag vidare på mitt rosa moln, hajs

Av crazypinkgirl - 25 juli 2012 13:51

... ? Undrar om magen tillåter mig att åka hem sen. Annars får jag sova här!!

För sova, det gör jag garanterat i bussen på väg hem.

Och ja, buss. Fy för med bussar Utan ventilation som igår. Fullproppade bussar och svetten lackar. Om det är samma buss idag kommer jag först och främst säga några ord till chaffören och sen hoppa av och vänta på en annan.

6*4, betyder att jag just nu ska göra starkt kaffe.

6 Toppade mått till 4 koppar.

Annars kommer jag svimma av trötthet!!!!

Av crazypinkgirl - 25 juli 2012 11:56

....

Lilla gumman,du och Jonathan är verkligen det bästa som någonsin har hänt mig.

När dagen känns jobbig finns ni här extra mycket i mina tankar och får mig ändå till att le.


Dom stora kramarna och pussarna man får när man hämtar på dagis, enorm glädje!!

Fy för vad jag längtar efter er!!!

Av crazypinkgirl - 25 juli 2012 07:14

... Har kommit??

När läkaren säger till en att Du måste gå till vårdcentralen så dom får skicka vidare dig till röntgen. Och gör det nu i morgon! Lova mig det.

Mm okej, jag ska.

Tankar kör genom huvudet och vet att tidigast jag kan komma till läkare är på Torsdag. Om 8 dagar!

Men vi låtsas som om det är idag.

Av crazypinkgirl - 24 juli 2012 19:55

Vill bara skrika just nu!!!!!


Vad är detta???


Måste nog kolla upp vad det är nu för blod och jag är inte kompisar!!!

Ont!!!!


Men måste jobba!!!

Av crazypinkgirl - 24 juli 2012 06:59

Ja, utan tvekan!!

I fredags kväll gick vi och mös med ett glatt gäng på marknaden,blev super najs :-)

I lördags, var det dags för att åka på bröllop. Såå fina dom var!!
Det var middag,och den mycket fina 7 vånings tårtan :-D

Sen dukades det upp grogg bord, all möjlig sprit och andra godsaker man kan tänka sig :-) Orkestern stod på plats och efter bröllopsvalsen va dansgolvet fritt och ni kan tro att denna Håkansson stod på tur :-P


Älskar att dansa och släppa loss, bjuder hellre på mig själv och har kul än tvärtom :-D

Så det blev några timmars dans, bugg med brudgummen tog nästan kål på mig hahaha buggar sjukt fort :-)

Total decka i bilen på väg hem...

I söndags blev det en joggningtur och en dusch, för att sen äntligen köra och hämta hem våra små troll <3 Där bjöd vi på grillat :-)
Kom hem runt 20.00 och bums i säng.

TRÖTTA!!! :-)

Idag, Tisdag är det åter dags för jobb och dagis. Men dagen brukar gå fort så det är lugnt!

Hajs

Av crazypinkgirl - 20 juli 2012 07:11

... Så är det fredag idag och helgen med ledighet är på ingång :-D

För det andra så hatar jag mina knän och magen.

Knän pga att dom ständigt värker, vet inte om jag börjar få tillbaka min reumatism i kroppen.

Blev mycket bättre under mina graviditeter men nu börjar den göra sig påmind. Tyvärr!

Magen spökar, kan inte gå fort längre, det är något som skaver och gör ont precis under höger revbens spets.

Och var även tänkt att jag skulle iväg på ett läkarbesök och en stund på marknaden igår förmiddag. Fick bli hemma!!

Men kändes bättre igår kväll, så då åkte mannen, barnen, Emilias tjejkompis och hennes pappa karuseller. Mycket trevlig kväll!!

Sen blev det kaffe hemma hos oss och alla barn lekte så fint :-)

Idag blir det en repris,men lite annorlunda. Ner och äta där med lite folk som kommer ikväll och sen drar barn och folk hem till oss. Vi ungdomar stannar kvar och har lite vuxen bus i parken och tivoli höhö :-P

Blir även hämtad idag så det är najs !!

Vikten börjar fatta nu, fick på mig en tajt klänning i strl S Igår som jag ska ha på bröllopet i morgon. Gått ner nästan 3 kg på sjukt liten tid.


Lagt om min kost och börjat röra mer på mig. Aktar mig för ljust bröd.

Sväller som en ballong :-o


Hajs

Av crazypinkgirl - 18 juli 2012 21:57

... Att det blir fler och fler seperationer och skilsmässor.

Läser tidningen varje dag mer eller mindre på jobb och nästan varje gång står det om just sånt.

Människor får ju för fan inte vara ifred.

Egentid,vad är det?
Som när dom va nykära och man gjorde massa saker ihopa.

Men nu?

Nä det kan tydligen vara farligt att låta folk få ha sin egentid!!!!!!


I D I O T E R !!!!!


Ja, jag blir så satans jävla trött.


Låt dom va!!!



Ovido - Quiz & Flashcards