^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av crazypinkgirl - 12 juli 2012 13:58

Nej inte det minsta.

Har klarat av vissa förändringar. Men finns mycket kvar!!!

Idag tänker jag inte ens sitta vid matbordet.

För att spara tid ska jag ut och logga istället. Nu ska ni bort era fulingar :-P

Nä men seriöst, har inget tålamod till sånt här, är verkligen INTE nöjd med vågen, så nu.. Bye bye food!! Hello soup!! Så om jag ska behöva leva på det i en lång tid framöver så får det vara värt det!!

Har alltid varit sådan här, om jag inte är nöjd gör jag något åt det. Sen vilka konsekvenser eller till vilket pris struntar jag fullständigt i!

Jag ska gå ner iallafall 6-7 kg tills den 2 september! Jag ska vara nöjd om jag gått ner 2kg tills på söndag.

Urk!

Av crazypinkgirl - 12 juli 2012 06:59

... Eller? Jo det får man säg för alla är friska, skönt!!

Hade varit skönt att va ledig i helgen, men får se framemot torsdag istället.

Och nu börjar det spö regna!!!

VARFÖR??? Var helsike kommer allt ifrån????

Nästa sommar?

Kommer INTE befinna oss i Sverige iallafall!!


Ska sommaren komma i september eller?? Sjukt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards