^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av crazypinkgirl - 31 juli 2012 09:41



Jag tror jag börjar bli bortskämd!!

Kommer hem från jobbet igår och det luktar grillat.

Mannen står i köket och hackar sallad, barnen sitter och ritar.
Fläskfilén är grillad och potatisgratängen är precis klar.

Kläderna va vikta och inlagda på rätt plats, rent och snyggt i huset och kylskåp och frys påfyllt med varor!

Efter maten va det dags för min träning, tränade intervall och styrka.

Shit vad jag älskar min man!!

Jag har verkligen hittat rätt, den bästa mannen man kan vara gift med men även den Bästa pappan till våra barn!

I löööve u !!!!



Helt sjukt vad jag har det bra, Love my life!!

Är jag bortskämd eller är det detta som kallas Ge & ta?


Har pratat med en sköterska på reumatologen i morse, ska få en tid dit när dom ringer mig kl 14 igen.

Grät hela vägen till bussen i morse,gör värst ont på morgonen och med skor som trycker på fotlederna.

Man vill bara massera upp händer och fötter men då gör det ännu ondare.

Försöker att ha fingrarna så raka som möjligt, går lite bättre då.



Vill inte ha detta mer, har varit så bra under mina graviditeter!!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards