^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 25 september 2012

Av crazypinkgirl - 25 september 2012 13:24



Denna låten låg jag på en stor grön äng och lyssnade om och om igen... Finns bara en person som denna är tillägnad till...


Mitt allt, den finaste personen...den hetaste av dom alla!! 



Min man =)





Hajs

Av crazypinkgirl - 25 september 2012 09:46



Telefonen ringde som på bestämd tid, min sjukgymnast skulle checka av hur allt är.


Jag tycker att ryggen är lite bättre, ja jag har fortfarende ont men hur länge ska man gå här och ha ont?


Det kan inte vara möjligt att ryggen repar sig bara för att jag är här och vilar,


men nej, så skulle jag inte sagt till Linda. Hon svara mig tillbaka att hon tycker jag borde vara hemma denna veckan också för det kan bli väldigt allvarligt om man inte sköter ett pågående diskbråck.


Men jag vill försöka jobba i morgon, försöka kan väl ändå inte skada ?



Det värsta av allt är nog smärtan, ibland blir det för mycket och då är smärtstillande kanon.


Men hon boka in en telefontid i morgon eftermiddag så skulle hon kolla av läget på ryggen.. egentligen ville hon ha dit mig idag också, men jag tror inte hon kan göra mer än förra gången. Bara massa apparater som mäter massa och sånt hehe


Så helt lycklig va hon inte nej...men det blir säkert bra sen =)




Idag blir det åter igen en lugn dag...


hajs



 

Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards