^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Alla inlägg den 11 september 2012

Av crazypinkgirl - 11 september 2012 23:38


We löv U so damn mutch nuuuttis samt din lillebror så klart!

Men idag är det din tur att få lite exta uppmärksamhet


Av crazypinkgirl - 11 september 2012 20:02




Har aldrig blivit så rädd, trodde det var blod överallt!!! Hela mig, hela köket,....



Gjorde ungs marinerad fläskfilé med rosépepparsås,potatis och sallad....

Till det skulle det vara ett rött vin som skulle passa perfekt till detta...

När jag står där och håller på att öppna det spricker HELA flaskan!!!


Jag lovar, det va rödvin och glas ÖVERALLT och jag visste inte hur mycket jag hade skurit upp mig.

Sträcker mig efter papper,tar slut på en sekund.,tar det närmsta jag hittar och det blev Alla kökshanddukar.


Jag stirrar på mig själv,mina kläder, allt var helt rött!!!

Kan inte lämna köket för risk att barnen ska komma dit och skära sig.

Men tur i oturen så ramla Emilia väldig illa igår och skrapa upp magen, mitt över revbenen...så hon har inte varit alls pigg idag.

Så det har varit mycket soffan för hennes del.

Till sist kommer mannen hem och hjälper mig styra upp allt... <3

Hade ett annat vin hemma, så det fick bli det istället.

Men enligt mannen så blev det riktigt gott iaf och det är ju tur hehe och ja, det tyckte jag själv också faktiskt :-P

I morgon är det reumatologen och en annan läkare som gäller för min del....



Presentation

Min familj- Mitt allt!

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards