^^Im the women you love or hate,take it or leave it                    -crazypinkgirl-

Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

snart åker....

Av crazypinkgirl - 26 juli 2012 15:21




.... Du väck!


Härlig dag som bjudit på många skratt,sol och jobb.

Dagen kunde inte börja bättre när sin fina make skickar ett fint sms :-)

Och nu har jag verkligen testat all mat som ska vara bra, men inget hjälper. Om jag äter fullkorn eller utan,... Skiter i att äta snart.

Tror skadan är redan skedd... Återstår att se i morgon.

Är på väg att ge upp kaffet också,borde jag nog gjort för längesen egentligen.
Men det är min räddning när tröttheten är som värst.


Helt ärligt så hade jag inte så ont i magen när jag banta med pulverna.
Men däremot va allt annat upp o ner hehe
Typ svim färdig varje dag :-(

Om 30 min kommer Svärfar Ala rally Kalle och hämtar mig i sin Ferrari B-)

Hoppas han har AC igång i bilen :-P

När man kommer hem ska man hämta barnen på dagis och dom kommer bli överlyckliga när deras Farfar kommer!!

Sen slänger vi oss i poolen, lagar mat och sen dags för min löpar runda. :-D

Men en sak känner jag nu iaf, ska sova TIDIGT ikväll.

Men så blir det aldrig ändå, kollar sporten på Tv 22.30 och sen ska man " bara " göra det och det och det... Haha


Men tycker det är ganska mysigt att gå i trädgården sent på kvällen och vattna alla blommor och växter!!

Och äta lite vinbär och jordgubbar såklart :-D

Skönt för barnen att dom slipper dagis nu några dagar, och snart har vi ju 3 veckors semester!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av crazypinkgirl - 18 september 2013 23:13

Känner inte alls för att vara här, varför sprida ut vad man gör osv osv till så många onda människor??!! Nej tack! ...

Av crazypinkgirl - 10 juli 2013 11:36

Hur länge ska det göra ont?

Av crazypinkgirl - 25 juni 2013 13:38


Spännande att buzza alla sorters vanich :)) #buzzadoor#

Av crazypinkgirl - 23 juni 2013 00:24

Såååå himla fin lördag,.. Efter rundan till Lund för lite shopping så satte vi oss och åt en mycket god Laxplanka. När vi kom hem gick vi till lekplatsen där vi busa av oss :) och vilket PERFEKT väder!! Nu kommer vi sova gott :) ...

Av crazypinkgirl - 20 juni 2013 22:55


Idag är en mycket speciell dag, för att för två år sedan sa jag och mitt finaste hjärta JA till varandra! Kommer ihåg dagen som att det va igår... Underbar dag!!! Älskar dig så oerhört mycket!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards